duminică, 24 iunie 2012

Mi s-a pus pata! - Clarisa ;)




Acum vreo luna si ceva mi s-a pus pata!! O pata mare si colorata in toate culorile pamantului, ale soarelui portughez si ale Atlanticului :). O pata care se cheama Coryamor.



O cunosteam virtual pe Clarisa de vreo 3 ani si ceva cand inca mai locuiam in Qatar si cand amandoua ne dadeam pe un anumit blog politic colectiv, unde "colectivii" mai scapau si cate-o postare cu un apus de soare, cu ceva poze de prin vacante, cu vreo melodie mistoaca, despre vreo carte... Clarisa era (si mai este inca :) traducator si locuieste in Portugalia pe malul marii. La un moment dat, dupa ce m-am intors din Qatar si locuiam deja in Romania, ne-a spus ca la Festivalul International de Literatura care se tinea la Muzeul Taranului Roman din Bucu se va lansa o carte tradusa de ea a unui autor de care nu auzisem pana atunci. Autorul, portughez, desigur, urma sa fie prezent in carne si oase pentru a-si lansa cartea. Traducatoarea, Clarisa, romanca, nu. Si atunci, si-a trimis solii, pe noi si pe alti prieteni ai blogului ei (pe atunci, Facebook-ul nu era atat de popular). Deci, ne-am dus la Festival si ne-am simtit extraordinar! (oh, am inceput sa vorbesc in rime :P).



Dupa aceasta intamplare, am inceput sa o vizitez ceva mai des pe Clarisa pe blogu-i si asa am aflat ca ea face si bijuterii. Colorate, foarte frumoase si unicate. Nu exista doua la fel. Inele, coliere, bratari, cercelusi... Din lemn, din sarma, din pietre, din ceramica, din vopsea colorata :D ... Nu am aprofundat acest subiect din tot felul de motive, irelevante pentru povestirea noastra. La un moment dat ne-am imprietenit si pe Facebook, cum era si firesc :), si acolo am vazut din nou bijuuri frumoase si colorate, si noua colectie...



Si acum vreo luna, nu stiu cum si de unde citire, am intrebat-o hodoronc-tronc daca are si ceva bijuuri in Romania pe la cineva - vreau sa spun, un fel de stoc, asa - care sa fie disponibile pentru vedere, probare, etc., stiti voi ;). Si mi-a zis ca nu, ca a avut, dar nu mai are, dar de ce intreb? Pai intrebam pentru ca brusc mi se pusese pata si le voiam! Le voiam pe cat mai multe! Pe toate, de fapt! :D



Si daca le-am vrut, le-am avut :). I-am propus Clarisei ca, daca ea doreste si considera util, eu pot sa devin "filiala" ei in Romania, cu "sediul" in Bucuresti ;). Si ea a dorit! Asa ca intr-o buna zi cu soare, dupa o asteptare infrigurata, am primit din Portocalia o cutie maricica plina cu minuni. Cu minunile facute de Clarisa si cu un bonus la care nici nu am visat in momentul in care am pus la cale aceasta "afacere". Despre bonus, insa, in articolul viitor.



Deci, in concluzie, am la mine un stoculet de bijuuri unicat gata sa fie vazute in carne si oase - pentru ca sunt muuult mai frumoase in realitate decat in poze, este o realitate - , atinse, mangaiate, mirosite, gustate, probate si cumparate de catre voi. Sau pentru voi ;). Sau pentru a le oferi cadou :). Pentru a va putea juca cu aceste minuni ;), pentru a comanda sau pentru mai multe detalii referitoare la preturi sau la orice altceva trebuie doar sa ma contactati pe mine direct sau pe Clarisa. Simplu :)





Asa ca, va invit la joaca, ce ziceti? :)



6 comentarii:

coryamor spunea...

super! adevar graisi! am recitit insa ce a scris Costin despre lansarea cartii Nici o privire, si m-am re-indignat :) (cu putin ciuda in suflet :)) nu EU sunt cauza personala a patei lui Peixoto pe Romania! eu nu am nici in clin, nici in maneca! desi imi place mult tipul, totusi nu l-am cunoscut decat cand a fost cazul sa-i traduc cartile. asa ca sa fie clar ;) desi...nu e rea ideea.. in fine.
ma simt ca avand doua personalitati :) una se deda scormonitului prin carti, cealalta are basca in cap :) si o pennsula in mana :)
multumesc, Cristina!!!!

Cristina spunea...

Bine, bine, te credem! ;))) Acum lasa indignarea, revino-ti, rogu-te! :))))

Oricum, oricare ar fi motivul pt care imi multumesti :P, cu placere! :)

Liana10 spunea...

Clarisa m-a fermecat si pe mine..urmeaza sa scriu si eu un articol despre ea...in curand ;-)

clarisa spunea...

wow abia astept! :) are multa poezie... cum sa nu-ti placa??!

cristina spunea...

Cine, cartea sau Clarisa? ;) Sau amandoua? ;)))

Anonim spunea...

I don't see a prompt or indication about how to start writing a blog. I want to know how to initiate one. Thank you..
[url=http://bonus365dk.blogspot.com/]bet365[/url] [url=http://2013bettin.com]bet365[/url]
[url=http://bonus365de.blogspot.com/]bet365 bonus[/url] [url=http://bono-2013-spain.blogspot.com/]bet365[/url]